- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | قناديلي, جواهر بنت أحمد بن صديق | - |
dc.contributor.author | القحطاني، ريم ثابت محمد بني زيد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T17:03:33Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T17:03:33Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122856 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الأزمات المدرسية | - |
dc.subject.other | المدارس الثانوية - إدارة | - |
dc.title | تصور مقترح لدور فرق العمل للتعامل مع الأزمات المدرسية بالمرحلة الثانوية للبنات بالعاصمة المقدسة | - |
dc.identifier.id | .b11442232 | - |
dc.identifier.callnum | 657 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | CD | - |
dc.description.extent | 218 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00188394 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
657.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa657.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 99.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse657.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 91.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont657.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 123.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind657.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 532.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu657.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 147.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title657.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 311.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)