- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بكر، عبد القادر صالح | - |
dc.contributor.author | فرج، شدى بنت إبراهيم بن حسين | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:59:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:59:03Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122844 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | - |
dc.title | ممارسة مديرات مدارس التعليم العام لمهارات إدارة الأزمات المدرسية من وجهة نظر المديرات والمعلمات بمدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b1144177x | - |
dc.identifier.callnum | 652 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | CD | - |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 293 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00188346 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
652.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa652.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 119.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse652.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 119.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont652.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 131.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind652.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 296.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu652.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 148.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title652.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 36.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)