- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، فوزي صالح عباس | - |
dc.contributor.author | الثمالي، محمود ضيف الله عويض | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:56:28Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:56:28Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122838 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.subject.other | النشاط المدرسي | - |
dc.title | واقع النشاط الإجتماعي بالمرحلة الثانوية بمحافظة جدة (من وجهة نظر مشرفي ومعلمي النشاط) | - |
dc.identifier.id | .b1143353x | - |
dc.identifier.callnum | 641 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | CD | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 161 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00187780 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
641.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa641.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 94.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse641.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 79.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont641.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 168.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind641.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 243.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu641.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 172.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title641.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 164.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)