- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | طه، ربيع سعيد | - |
dc.contributor.author | الاحمدي، عبد الرحمن حاسن محسن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:42:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:42:27Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122797 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | أثر اختبارات الاختيار من متعدد والإجابة القصيرة في الاحتفاظ بنواتج التعلم | - |
dc.identifier.id | .b11403251 | - |
dc.identifier.callnum | 134 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1430 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 137 ورقة 33 سم | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00215269 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
134.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa134.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 57.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont134.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 82.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind134.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 173.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu134.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 103.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title134.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 58.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)