- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ابراهيم، عبد الله علي | |
dc.contributor.author | صديق، فاطمة اسماعيل غزالي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:38:32Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:38:32Z | - |
dc.date.issued | 1429 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122785 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة العربية - نحو | |
dc.subject.other | اللغة العربية - صرف | |
dc.title | تعلق الجار والمجرور وقضاياه بين الدرس النحوي والنص القراني: ( دراسة تطبيقية موازنة ) | |
dc.identifier.id | .b11401813 | |
dc.identifier.callnum | 7122 | |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 2009 | |
dc.relation.dep | اللغة والنحو والصرف | - |
dc.description.extent | 497 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00215212 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7122.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.57 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7122.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 26.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7122.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 45.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7122.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 58.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7122.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 10.59 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7122.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 143.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7122.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 19.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)