- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سلامة، عبدالحافظ محمد جابر | |
dc.contributor.author | الشريف، ايمان فهد فايز الحارثي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:34:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:34:03Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122773 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الوسائل التعليمية | |
dc.subject.other | تكنولوجيا التعليم | |
dc.title | نموذج مقترح لتطوير اداء اختصاصيي مراكز مصادر التعلم بالمرحلة الثانوية في مجال المستحدثات التكنولوجية | |
dc.identifier.id | .b11386848 | |
dc.identifier.callnum | 7139 | |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 567 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00214494 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7139.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.98 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7139.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 33.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7139.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 49.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7139.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 46.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7139.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 241.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7139.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 62.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7139.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 13.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)