- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مخيمر، هشام بن محمد بن ابراهيم | |
dc.contributor.author | فلاته، خالد عبد الرحمن عثمان | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:31:47Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:31:47Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122766 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التوجيه المهني | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | |
dc.title | التوجيه المهني في التعليم الثانوي وعلاقته بعزوف الطلاب عن الالتحاق بالكلية التقنية في مدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11381814 | |
dc.identifier.callnum | 7132 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 135 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00214167 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7132.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7132.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 112.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7132.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 133.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7132.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 166.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7132.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 410.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7132.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 254.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7132.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 124.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)