- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرشي، مسعود بن خضر | |
dc.contributor.author | عيوني، احمد بن عمر بن محمد سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:24:05Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:24:05Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122742 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | ملاءمة برامج مركز التدريب التربوي بالعاصمة المقدسة لمتطلبات العمل الميداني للمعلمين من وجهة نظر المعلمين والمتدربين ومديري المدارس | |
dc.identifier.id | .b11374305 | |
dc.identifier.callnum | 8672 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 199 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00184244 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8672.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8672.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 139.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8672.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 164.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8672.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 238 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8672.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 495.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8672.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 197.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8672.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 98.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)