- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | التمام، عبد الله بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:18:13Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:18:13Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122724 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الادارة الالكترونية كمدخل للتطوير الاداري دراسة تطبيقية علي الكليات التقنية من وجهة نظر اعضاء الهيئة التعليمية والتدريبية | |
dc.identifier.id | .b11372096 | |
dc.identifier.callnum | 8694 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 234 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00184089 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8694.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 956 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8694.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 82.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8694.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 94.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8694.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 94.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8694.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 162.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8694.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 119.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8694.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 52.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)