- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد معيض | |
dc.contributor.author | العميري، حمود فواز | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:15:26Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:15:26Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122716 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الادارة الاليكترونية | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.title | متطلبات استخدام الادارة الالكترونية في الجامعات السعودية: دراسة تطبيقية على جامعة أم القرى بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b1137150x | |
dc.identifier.callnum | 7126 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 188 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00213565 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7126.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7126.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 61.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7126.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 38.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7126.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 86.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7126.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7126.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 92.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7126.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 53.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)