- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الرائقي، عبد اللطيف بن حميد | |
dc.contributor.author | هلال، هالة حسين بكر | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:11:57Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:11:57Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122707 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اسهامات مقرري طرق تدريس الرياضيات في اكساب المهارات التدريسية المنمية للتفكير الابتكاري من وجهة نظر طالبات كليات التربية للبنات | |
dc.identifier.id | .b11369565 | |
dc.identifier.callnum | 8687 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 117 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00183954 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8687.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.27 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8687.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 166.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8687.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 162.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8687.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 129.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8687.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 260.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8687.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 163.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8687.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 112.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)