- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | |
dc.contributor.author | بدر، رأفت اسماعيل ابراهيم | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:07:09Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:07:09Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122693 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية المقارنة | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | الحوافز المادية والمعنوية للقوى العاملة في ضوء أهداف التربية الاسلامية | |
dc.identifier.id | .b11368561 | |
dc.identifier.callnum | 7108 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 131 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00213430 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7108.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7108.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 157.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7108.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 127.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7108.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 170.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7108.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7108.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 196.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7108.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 146.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)