- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | أبو حسين، آمال حمزة المرزوقي | |
dc.contributor.author | التمار، ايمان عبد الحافظ احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:05:01Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T16:05:01Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122687 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية المقارنة | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | التأصيل الاسلامي للهدف الوجداني واثره التربوي في سلوك المتعلم بمراحل التعليم العام | |
dc.identifier.id | .b11368354 | |
dc.identifier.callnum | 7102 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 376 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00213419 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7102.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.19 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7102.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 163.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7102.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 163.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7102.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 243.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7102.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 371.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7102.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 237.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7102.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 135.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)