- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | رسمي، محمد حسن،1942 | |
dc.contributor.author | سناري، رزان محمد جابر | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T15:59:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T15:59:34Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122672 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | الادارة الالكترونية مدخل لتطوير اداء المكتبات الجامعية " دراسة تطبيقية من وجهة نظر اعضاء هيئة التدريس في جامعة ام القرى | |
dc.identifier.id | .b11363423 | |
dc.identifier.callnum | 7090 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 241 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00213156 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7090.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7090.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 85.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7090.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 60.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7090.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 89.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7090.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 361.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7090.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 99.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7090.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 76.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)