- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كنسارة، احسان بن محمد بن عثمان | |
dc.contributor.author | الحازمي، اشرف محمد سلمان | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T15:52:36Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T15:52:36Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122653 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | الوسائل التعليمية | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | واقع استخدام اعضاء هيئة التدريس للبرمجيات التعليمية بكليات المعلمين | |
dc.identifier.id | .b11357745 | |
dc.identifier.callnum | 7076 | |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 119 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00212824 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7076.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7076.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 63.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7076.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 82.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7076.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 97.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7076.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 345.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7076.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 70.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7076.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 65.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)