- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | |
dc.contributor.author | المنتشري، سعيد بن صالح علي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T15:46:49Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T15:46:49Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122635 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اثر استخدام البرمجيات التعليمية الحاسوبية علي التحصيل الدراسي في مادة العلوم لطلاب الصف الاول المتوسط بمحافظة القنفذة | |
dc.identifier.id | .b11352097 | |
dc.identifier.callnum | 8652 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 162 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00182817 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8652.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.87 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8652.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 97.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8652.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 933.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8652.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 80.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8652.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8652.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 66.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8652.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 101.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)