- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلاته، إبراهيم محمود حسين،1365هـ | |
dc.contributor.author | الحربي, سهيل بن سالم بن سلمان الصبحي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T15:39:00Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T15:39:00Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122614 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية انموذج للتدريب الالكتروني لاكساب معلمي ومعلمات التربية الفنية الكفايات اللازمة في ضوء الاتجاه التنظيمي D.B.A.E | |
dc.identifier.id | .b1134717x | |
dc.identifier.callnum | 8610 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1428هـ | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 415 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00182521 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8610.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 12.87 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8610.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 131.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8610.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 90.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8610.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 147.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8610.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 417.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8610.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 165.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8610.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 139.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)