- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | |
dc.contributor.author | العيسى، ابراهيم بن محمد بن عبدالله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T15:23:51Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T15:23:51Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122573 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الجهود التربوية للمدرسة الثانوية في وقاية الطلاب من الانحرافات السلوكية كما يراها المعلمون والطلاب في مدينة الرياض(نصور مقترح) | |
dc.identifier.id | .b1133387x | |
dc.identifier.callnum | 8587 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 305 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00181297 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8587.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8587.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 75.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8587.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 44.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8587.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 170.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8587.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 275.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8587.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 112.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8587.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)