- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد بن عبد الله | |
dc.contributor.author | الشهراني، صفية بنت محمد بن قاسم | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T15:17:25Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T15:17:25Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122553 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اعادة هندسة اساليب التعليم الجامعي لمواجهة متطلبات عصر تقانة المعلومات(انموذج مقترح لجامعة ام القرى) | |
dc.identifier.id | .b11328447 | |
dc.identifier.callnum | 8571 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 364 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00180783 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8571.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8571.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 174.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8571.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 157.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8571.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 216.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8571.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 633.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8571.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 259.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8571.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 391.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)