- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد بن سالم بن عايض | |
dc.contributor.author | اللقماني، خديجة بنت حماد بن سليمان | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T15:05:39Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T15:05:39Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122523 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المدرسة | |
dc.subject.other | الأسرةوالاسلام | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | مضامين تربوية في سورة النحل وتطبيقاتها في الاسرة والمدرسة | |
dc.identifier.id | .b11319227 | |
dc.identifier.callnum | 8559 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 267 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00180149 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8559.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.19 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8559.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 112.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8559.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 638.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8559.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 120.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8559.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8559.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 267.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8559.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 193.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)