- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، احمد عبد الرحمن | |
dc.contributor.author | الغامدي، نوال بنت عبد الرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T15:05:21Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T15:05:21Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122522 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الفنية | |
dc.title | دراسة تحليلية لمقرر التصميم والزخرفة بكلية المعلمات بمكة المكرمة لتطويره في ضوء الاتجاهات المعاصرة للتربية الفنية | |
dc.identifier.id | .b11319215 | |
dc.identifier.callnum | 8555 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 231 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00180147 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8555.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.75 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8555.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 131.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8555.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 108.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8555.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 180.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8555.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 270.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8555.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 199.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8555.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 1.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)