- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فرج، عبد اللطيف بن حسين | |
dc.contributor.author | السلمي، صالح خويتم ناجي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:47:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:47:17Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122476 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية البدنية - طرق تدريس | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.title | معوقات تدريس التربية البدنيه في المدارس الابتدائية الحكومية المستأجرة | |
dc.identifier.id | .b11306178 | |
dc.identifier.callnum | 7005 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 123 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00210786 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7005.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.58 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7005.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 101.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7005.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 81.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7005.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 80.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7005.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 181.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7005.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 81.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7005.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 78.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)