- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ظفر، عبد الرزاق أحمد أحمد | |
dc.contributor.author | الغامدي، حافظ عبد الله عايد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:44:26Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:44:26Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122470 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | دور المشرف التربوي في تنمية مهارات التدريس لدى معلمي اللغة العربية | |
dc.identifier.id | .b11305666 | |
dc.identifier.callnum | 7010 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 145 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00210749 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7010.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.69 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7010.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 124.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7010.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 127.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7010.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 80.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7010.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 314.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7010.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 122.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7010.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 10.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)