- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ربيع، يحي | |
dc.contributor.author | العلواني، ايمان بنت صالح بن سالم | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:40:37Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:40:37Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122462 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإمامية (فرقة إسلامية) | |
dc.subject.other | الفرق الإسلامية | |
dc.title | مصادر التلقي واصول الاستدلال العقدية عند الامامية الاثني عشرة( عرض ونقد) | |
dc.identifier.id | .b11294929 | |
dc.identifier.callnum | 8516 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الدعوة وأصول الدين | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 857 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00178280 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8516.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 21.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8516.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 262.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8516.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 145.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8516.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 414.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8516.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 774.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8516.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 528.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8516.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 181.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)