- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، محمد بن صالح بن علي | |
dc.contributor.author | شاطي، عبدالرحمن بن عبدالله بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:39:40Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:39:40Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122459 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المثل فى القران الكريم | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | اسلوب ضرب المثل في القرآن الكريم وتطبيقاته التربوية في تدريس التربية الاسلامية للمرحلة الثانوية بمحافظة خميس مشيط | |
dc.identifier.id | .b11294899 | |
dc.identifier.callnum | 8518 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 209 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00178277 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8518.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.28 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8518.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 112.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8518.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 120.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8518.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 147.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8518.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 403.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8518.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 184.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8518.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 152.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)