- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخش، اميرة بنت طه بن عبد الله | |
dc.contributor.author | منشي، نسرين بنت هاشم بن عبدالخالق | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:37:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:37:17Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122452 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - طرق التدريس | |
dc.subject.other | رياض الاطفال - مناهج | |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | |
dc.title | تربية الطفل باللعب وتطبيقاتها التربوية في الأسرة ورياض الأطفال في ضوء التربية الإسلامية | |
dc.identifier.id | .b11294772 | |
dc.identifier.callnum | 8521 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 242 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00178267 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8521.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8521.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 300.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8521.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 113.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8521.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 253.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8521.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 783.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8521.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 673.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8521.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 125.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)