- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلاته، إبراهيم محمود حسين،1365هـ | |
dc.contributor.author | العنزي، فيصل بن مفرح بن مرعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:34:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:34:34Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122444 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الاعدادي - عرعر (السعودية) | |
dc.subject.other | التعليم - وسائل سمعية وبصرية | |
dc.title | اتجاهات معلمي القرآن الكريم نحو الوسائل التعليمية في المرحلة المتوسطة بمدينة عرعر | |
dc.identifier.id | .b11288012 | |
dc.identifier.callnum | 8483 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 180 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00177730 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8483.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.23 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8483.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 33.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8483.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 11.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8483.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 295.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8483.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 412.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8483.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 260.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8483.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 149.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)