- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروع، ليلي بنت عبد الله بن السليمان | |
dc.contributor.author | الجاسر، البندري عبد الرحمن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:33:54Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:33:54Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122442 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الذات | |
dc.subject.other | الذكاء | |
dc.subject.other | الشخصية | |
dc.title | الذكاء الانفعالي وعلاقته بكل من فاعلية الذات وادراك القبول - الرفض الوالدي لدى عينة من طلاب وطالبات جامعة ام القرى | |
dc.identifier.id | .b11287974 | |
dc.identifier.callnum | 8508 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 206 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00177727 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8508.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8508.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 155.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8508.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 116.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8508.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 156.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8508.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 238.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8508.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 196.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8508.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 159.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)