- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد معيض | |
dc.contributor.author | الزهراني، محمد بن عبدالله بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:32:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:32:27Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122438 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المواطنة لدى معلمى التعليم العام | |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | |
dc.title | سلوك المواطنة التنظيمية لدى معلمي مدارس التعليم العام الحكومية للبنين بمدينة جدة(من وجهة نظر مديري ومعلمي تلك المدارس) | |
dc.identifier.id | .b11287846 | |
dc.identifier.callnum | 8510 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 131 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00177720 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8510.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8510.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 113.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8510.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 125.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8510.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 273.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8510.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 295.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8510.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 150 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8510.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 63.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)