- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | قناديلي، جواهر بنت أحمد | |
dc.contributor.author | سبحي، منال بنت محمد درويش | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:24:53Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:24:53Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122423 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | تعليم الاطفال | |
dc.subject.other | رياض الاطفال - مناهج | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | ممارسة ادارة التغيير واسهامها في التطوير الاداري من وجهة نظر مديرات ووكيلات ومعلمات رياض الاطفال بالعاصمة المقدسة | |
dc.identifier.id | .b11285667 | |
dc.identifier.callnum | 8490 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 168 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00177598 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8490.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.35 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8490.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 138.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8490.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 127.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8490.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 137.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8490.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 246.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8490.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 164.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8490.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 142.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)