- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، فوزي صالح عباس | |
dc.contributor.author | بختيار، فاطمة بنت محمد بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:24:35Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:24:35Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122422 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | الجغرافيا - طرق التدريس | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | اثر استخدام المنظمات المتقدمة علي التحصيل الدراسي في مقر الجغرافيا لدي تلميذات الصف الاول المتوسط | |
dc.identifier.id | .b11285655 | |
dc.identifier.callnum | 6193 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 148 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00177597 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6193.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.74 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6193.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 145.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6193.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 88.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6193.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 282.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6193.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 151.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6193.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 52.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)