- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | رسمي، محمد بن محمد | |
dc.contributor.author | عبد الحي، إياد بن فؤاد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:22:39Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:22:39Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122416 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.subject.other | السلوك الإداري | |
dc.title | مظاهر انحراف السلوك الوظيفي لدى موظفي جامعة ام القرى | |
dc.identifier.id | .b11284961 | |
dc.identifier.callnum | 5510 | |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 149 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00209816 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5510.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 933.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5510.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 149.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5510.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 125.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5510.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 173.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5510.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 343.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5510.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 155.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5510.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 180.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)