- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | النفيعي، عابد بن عبد الله بن احمد | |
dc.contributor.author | بخاري، نبيلة بنت محمد امين اكرم | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:21:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:21:03Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122411 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اساليب المعاملة الوالدية | |
dc.subject.other | الصحة المدرسية | |
dc.title | الذكاء الانفعالي واساليب المعاملة الوالدية والمستوى التعليمي للوالدين لدى عينة من طالبات جامعة الطائف | |
dc.identifier.id | .b11284675 | |
dc.identifier.callnum | 8494 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 225 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00177543 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8494.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8494.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 279.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8494.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 199.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8494.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 309.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8494.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 526.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8494.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 255.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8494.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 197.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)