- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحبيب، موسى بن محمد صالح | |
dc.contributor.author | الحوشبي، جمال بن فضل محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:20:23Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:20:23Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122409 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعلم الذاتى | |
dc.subject.other | التعليم - طرق التدريس | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.title | اثر استخدام التعلم الذاتي الموجه في تعلم طلاب الصف الثاني متوسط قواعد اللغة الانجليزية( دراسة شبه تجريبية) | |
dc.identifier.id | .b11284651 | |
dc.identifier.callnum | 8497 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 129 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00177540 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8497.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.63 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8497.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 95.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8497.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 114.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8497.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 180.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8497.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 444.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8497.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 228.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8497.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 322.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)