- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اسماعيل، احمد السيد محمد | |
dc.contributor.author | مجممي، علي بن محمد مرعي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:20:05Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:20:05Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122408 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الجامعى | |
dc.subject.other | الطلبة - تقويم | |
dc.title | دافعية الانجاز الدراسي وقلق الاختبار وبعض المتغيرات الاكاديمية لدى طلاب كلية المعلمين في جازان | |
dc.identifier.id | .b1128464x | |
dc.identifier.callnum | 8499 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 115 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00177539 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8499.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 806.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8499.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 104.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8499.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 92.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8499.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 59.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8499.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 247 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8499.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 194.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8499.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 80.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)