- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، حسين بن حسن بن عبد الفتاح | |
dc.contributor.author | العمير، علي هادي بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:18:09Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:18:09Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122402 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الشخصية | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | |
dc.subject.other | علم النفس | |
dc.title | تشكل هوية الانا لدى عينة من طلاب وطالبات المرحلة الجامعية في ضوء بعض المتغيرات الاكاديمية | |
dc.identifier.id | .b11284493 | |
dc.identifier.callnum | 8503 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.description.extent | 271 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00177531 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8503.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8503.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 56.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8503.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 24.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8503.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 35.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8503.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 112.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8503.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 15.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8503.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 63.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)