- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | طه، ربيع سعيد | |
dc.contributor.author | آل عواض، احمد بن علي بن عبدالله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:16:29Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:16:29Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122397 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي - إحصاءات | |
dc.subject.other | التربية - أساليب إحصائية | |
dc.title | الكفايات الاساسية في الاحصاء التربوي ومدى التمكن منها لدى طلاب وطالبات الدراسات العليا بالتربية بجامعة ام القرى | |
dc.identifier.id | .b11284353 | |
dc.identifier.callnum | 6214 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 132 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00177524 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6214.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6214.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 140.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6214.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 132.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6214.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 144.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6214.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 290.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6214.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 165.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6214.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 123.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)