- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، وفاء بنت محمد بن عبدالله | |
dc.contributor.author | كسناوي، غادة محمود محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:13:01Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:13:01Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122390 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | |
dc.title | فاعلية برنامج إرشاد للحد من صعوبات النطق والكلام التأتأه والتلعثم لدى عينة من تلاميذ وتلميذات المرحلة الابتدائية بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b1128058x | |
dc.identifier.callnum | 5508 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 220 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00209606 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5508.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.07 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5508.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 133.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5508.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 80.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5508.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 133.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5508.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 390.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5508.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 281.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5508.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 107.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)