- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | زيتون، حسن حسين | - |
dc.contributor.author | بابطين، هدى محمد حسين | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:10:24Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:10:24Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122384 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.title | فاعلية نموذج الإستقصاء العادل في تنمية فهم بعض قضايا مستحدثات التقنية الحيوية و التفكير الناقد و القيم لدى طالبات الفرقة الثالثة (تخصص أحياء) بالتربية بمكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11277397 | - |
dc.identifier.callnum | 716 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | CD | - |
dc.description.extent | 491 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00209477 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
716.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 12.98 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa716.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 64.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse716.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 103.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont716.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 113.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind716.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 13.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu716.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 302.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title716.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 20.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)