- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوايلي، سليمان محمد | |
dc.contributor.author | الحميري، عبد القادر عبيدالله عبدالله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:06:54Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:06:54Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122373 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | أثر برنامج الكتروني مقترح لتدريب معلمي العلوم على بعض استراتيجيات التدريس الحديثة | |
dc.identifier.id | .b11265401 | |
dc.identifier.callnum | 6694 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 406 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00208801 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6694.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6694.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 125.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6694.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 115.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6694.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 266.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6694.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6694.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 259.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6694.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 52.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)