- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الجندي، علياء بنت عبد الله | |
dc.contributor.author | خيمي، خلود بنت عبد الشكور بن عبد السلام | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:05:54Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:05:54Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122370 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | استخدام دليل النشاطات | |
dc.subject.other | الفيزياء | |
dc.title | مدى اهمية واستخدام دليل النشاطات العملي لمادة الفيزياء في تحقيق الاهداف المهارية من وجهة نظر المعلمات | |
dc.identifier.id | .b1126469x | |
dc.identifier.callnum | 6162 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 158 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00176210 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6162.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6162.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 66.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6162.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 94.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6162.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 117.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6162.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 332.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6162.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 213.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6162.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 10 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)