- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فهيم، محمد عيسى علي،1367هـ | |
dc.contributor.author | نهاري، عبد الله بن محمد بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:01:56Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:01:56Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122358 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العلاقة بين المعلم و طلابه | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | واقع العلاقة بين المعلم وطلابه في ضوء التربية الاسلامية: دراسة ميدانية علي المدارس الثانوية بمحافظة صبيا التعليمية | |
dc.identifier.id | .b1126438x | |
dc.identifier.callnum | 6159 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 220 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00176181 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6159.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6159.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 108.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6159.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 100.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6159.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 109.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6159.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 483.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6159.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 343.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6159.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 139.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)