- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جفري، ابتسام بنت حسين بن عقيل | |
dc.contributor.author | الصاعدي، بثينـة بنت عابد بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T14:01:00Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T14:01:00Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122355 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | استفادة طلاب المدارس | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.title | مدى استفادة طالبات المدارس الابتدائية من تدريس اللغة الانجليزية: دراسة شبه تجريبية بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11264330 | |
dc.identifier.callnum | 6166 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 1ج | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00176177 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6166.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.35 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6166.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 132.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6166.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 127.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6166.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 224.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6166.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 384.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6166.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 166.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6166.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 90.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)