- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | |
dc.contributor.author | الرويلي، عطا الله رحيل رشيد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:58:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:58:46Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122350 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.title | أهمية الإشراف التربوي في تفعيل مراكز مصادر التعلم بمنطقة الحدود الشمالية من وجهة نظر المشرفين التربويين والمشرفات التربويات | |
dc.identifier.id | .b11253654 | |
dc.identifier.callnum | 6230 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 144 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00208265 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6230.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.3 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6230.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 103.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6230.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 111.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6230.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 113.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6230.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 329.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6230.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 191.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6230.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 148.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)