- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عالم، ابراهيم بن احمد بن محمد | |
dc.contributor.author | العتيبي، فيحان حمود سحلي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:57:53Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:57:53Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122348 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | تكنولوجيا التعليم | |
dc.title | واقع استخدام الحاسب الآلي في التدريس بكلية الملك فهد الأمنية من وجهة نظر أعضاء هيئة التدريس واتجاهاتهم نحوه | |
dc.identifier.id | .b11253526 | |
dc.identifier.callnum | 5456 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 264 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00208241 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5456.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5456.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 50.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5456.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 22.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5456.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 62.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5456.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 185.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5456.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 84.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5456.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 66.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)