- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حريري، عبد الله محمد احمد | |
dc.contributor.author | فلاته، حنان بنت ابوبكر بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:56:33Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:56:33Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122345 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اعداد الدعاة - العصر الحديث | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | منهج التربية الإسلامية في إعداد الداعية في العصر الحاضر | |
dc.identifier.id | .b1124768x | |
dc.identifier.callnum | 6187 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 292 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00174688 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6187.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6187.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 161.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6187.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 110.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6187.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 166.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6187.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 463.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6187.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 391.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6187.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 151.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)