- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عيد، رمضان بن أحمد | |
dc.contributor.author | الزهراني، محمد بن علي بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:55:48Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:55:48Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122343 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وادرة | |
dc.title | أساليب ومهارات التفاوض لدى مديري ومعلمي المرحلة الثانوية في الاجتماعات المدرسية بتعليم العاصمة المقدسة (دراسة ميدانية) | |
dc.identifier.id | .b11247666 | |
dc.identifier.callnum | 6186 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 104 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00174686 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6186.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6186.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 112.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6186.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 34.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6186.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 44.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6186.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6186.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 153.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6186.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 471.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)