- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | غندورة، عباس بن حسن بن صالح | |
dc.contributor.author | غندوره، ابتهال بنت صالح بن حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:53:18Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:53:18Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122335 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | استخدام وسائط تعليمية | |
dc.subject.other | رياض الاطفال - طرق تدريس | |
dc.title | اثر استخدام وسائط تعليمية مقترحة في تنمية بعض المفاهيم الرياضية لدى اطفال رياض الاطفال بالعاصمة المقدسة | |
dc.identifier.id | .b1123880x | |
dc.identifier.callnum | 6156 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 518 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00163703 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6156.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 22.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6156.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 114.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6156.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 117.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6156.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 196.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6156.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 402.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6156.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 257.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6156.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 52.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)