- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | غندورة، عباس حسن | |
dc.contributor.author | البركاتي، عبدالله بن احمد بن عبدالله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:52:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:52:17Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122332 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | مدرسو الرياضيات - إعداد | |
dc.subject.other | مدرسو الرياضيات - تقييم | |
dc.title | أثر برنامج تدريبي مقترح لاستخدام اليدويات علي اداء معلمي رياضيات الصف السادس بمحافظة الليث التعليمية(دراسة شبه تجريبية) | |
dc.identifier.id | .b11238653 | |
dc.identifier.callnum | 6150 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 285 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00163683 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6150.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6150.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 176.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6150.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 127.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6150.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 245.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6150.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 439.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6150.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 230.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6150.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 230.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)