- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، علي عبد الله بردي | - |
dc.contributor.author | يماني، هناء بنت عبد الرحيم محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:40:13Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:40:13Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122300 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الإلكتروني | - |
dc.subject.other | التعليم المبرمج | - |
dc.title | التعليم الالكتروني لمواجهة التحديات التي تواجه التعليم العالي السعودي في ضوء متطلبات عصر تقانة المعلومات | - |
dc.identifier.id | .b1122681x | - |
dc.identifier.callnum | 6005 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 287 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00162069 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6005.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6005.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 241.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6005.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 175.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6005.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 258.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6005.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 639.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6005.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 349.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6005.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 249.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)